logo

Klachten (reglement)

Klachten over onze dienstverlening?

WelzijnsKompas werkt vraag- en klantgericht en wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Bent u tevreden of juist ontevreden? Een melding of een klacht houdt ons scherp en helpt ons om de kwaliteit van de diensten hoog te houden. We horen daarom graag uw opmerking of klacht, zodat we samen aan verbetering kunnen werken.

Wat te doen bij een klacht over WelzijnsKompas?

Uw klacht kunt u allereerst direct bespreken met de betreffende medewerker van WelzijnsKompas. U kunt uw klacht natuurlijk ook schriftelijk indienen via de mail of per post (Eikenlaan 2a, 2161 EA in Lisse). Als het mogelijk is proberen we de klacht direct met u op te pakken. Is dat niet mogelijk dan nemen we in ieder geval binnen twee weken contact met u op om te klacht te bespreken. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Indien de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u de klacht bespreken met of schriftelijk indienen bij de directie van WelzijnsKompas Hillegom – Lisse via bovengenoemde adres. Ook dan nemen wij binnen twee weken contact met u op aangaande uw klacht.

Wanneer ook dit niet tot een bevredigende oplossing leidt kunt u de klacht neerleggen bij de regionale klachtencommissie.
– Lees hier meer over de  FOLDER KLACHTENCOMMISSIE 2018.
– Download hier het AANMELDFORMULIER REGIONALE KLACHTENCOMMISSIE 2018
– Voor het volledige klachtenreglement klik hier REGELEMENT GEZAMELIJKE REGIONALE KLACHTENCOMMISSIE 2018.

Neem contact op

Bel mij terug

Specialisten